اجتماعیاخباراقتصادی

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: مسؤولان برای تامین آب شرب مناطق آبادان و خرمشهر تلاش کنند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مسؤولان باید برای تامین منابع آب مناطق محروم استان به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام کنند، چرا که مسئله و مشکل آب با دیگر مشکلات استان خوزستان قابل قیاس نیست.

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری امشب در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی و اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق محروم در شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: از همه کسانی که در اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق محروم آبادان، خرمشهر و شادگان کمک کردند، تلاش و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ازدواج آسان مورد تأکید دین اسلام است و اهمیت دادن به آن و اقدام برای رواج آسان آن در میان جوانان به عنوان حرکت مهم به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در منطقه، گفت: کارهای عمرانی انجام شده در راستای محرومیت‌‌زدایی در منطقه بسیار امر خوبی است. امیدواریم به همت سرادر حزنی دبیر ستاد محرومیت‌زدایی کشور اقدامات بیشتری در منطقه در راستای محرومیت‌زدایی انجام بگیرد.

جزایری عنوان کرد: خرمشهر نماد عظمت ملت ایران است و ما آماده هستیم تا صدای مظلومیت دو شهر آبادان و خرمشهر را به مسؤولان کشوری برسانیم.

وی اظهار کرد: مسؤولان باید برای تامین منابع آب مناطق محروم استان به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام کنند، چرا که مسئله و مشکل آب با دیگر مشکلات استان خوزستان قابل قیاس نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: سپاه و بسیج همانطور که در امر محرومیت‌زدایی مناطق محروم استان خوزستان ورود کردند، در بحث تامین آب کشاورزی و آشامیدنی مناطق روستایی نیز همت داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا