اجتماعیاخبار

۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مجموعه سپاه در خوزستان هفت هزار بسته معیشتی و همچنین با کمک دیگر نهادها، جمعاً 60 هزار بسته را در دهه ولایت تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌کند.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان روز گذشته در طی اظهاراتی بیان داشت: ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی در دهه ولایت و اعیاد پیش‌رو بین نیازمندان توزیع خواهد شد که تهیه هفت هزار بسته از این‌ها توسط مجموعه سپاه صورت گرفته است.

وی افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای جمع آوری این کمک‌ها تلاش‌های زیادی کرده است. همچنین دو میلیون قرص نان و پخت بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در این ایام برنامه ریزی شده و توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات حداقل کاری است که می‌توان برای نیازمندان انجام داد بیان کرد: انشاءالله با کمک مردم و خیرین بزرگوار موجی از احسان و همدلی در این دهه مبارک ایجاد شود تا بنابر روال گذشته کمک‌های مومنانه و نیکوکاری جمعی ادامه یابد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان همچنین با اشاره به مسئله خشکسالی در استان ابراز کرد: یکی از نتایج وقوع خشکسالی طبیعتاً شور شدن آب شرب و مشکل تامین آب برای دام و کشاورزی است که باید اقدامات لازم برای کاهش این مشکلات تلاش کرد.

سردار شاهوارپور گفت: برخی از مناطقی که آثار آسیب‌های خشکسالی در آن‌ها دیده می‌شود مناطق محروم و همچنین دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه و روستاهایی است که از منابع آب دورترند، ما در کنار دستگاه‌های متولی در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد: در برخی مناطق مانند روستای گمبوعه در پی تهیه لوله برای آبرسانی بوده و در برخی نقاط دیگر با تانکر اقدام به آبرسانی می‌کنیم تا بتوان از وضعیت بحرانی فاصله گرفت.

فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا