اخبارسیاسی

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه انتخاب نمایندگان مجلس اثرگذاری بالایی در حوزه‌های مختلف زندگی مردم دارد، گفت: حضور پرشور در انتخابات، سبب ناامیدی و یأس دشمنان می‌شود.

سید احمد موالی‌زاده  امروز در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم به رغم وجود مشکلات، در همه صحنه ها حضور پیدا می کنند.  جمهوری اسلامی، نظام مردم‌سالار دینی است و این افتخار ما است.

موالی زاده با بیان اینکه یکی از مصداق های بارز مردم سالاری دینی، انتخابات است، افزود: نظامی که هر ۲ سال یک انتخابات برگزار می‌کند یک نظام مردم سالار است و کسی نمی‌تواند از کشور ایران ایراد بگیرد.

وی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از ارکان رکین نظام مردم سالار دینی است.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی،حمیدیه ، کارون افزود: ما به دنبال انتخاب نمایندگان قوی و مقتدر برای مجلس شورای اسلامی مقتدر هستیم. چون اعتقاد ما این است که مجلسی می‌تواند مشکلات کشور را رفع کند و نیز موفق است که مقتدر باشد.

موالی زاده با بیان اینکه یکی از لازمه های مجلس مقتدر، مشارکت است گفت: از مردادماه که فرآیند انتخابات را آغاز کردیم هیچ گونه طرفداری و سوء گیری نداشتیم و اجازه ایجاد شائبه ندادیم.

وی با بیان اینکه اگر نماینده مقتدر بود بسیاری از کارها و مشکلات در شهرستان و استان رفع می شود گفت: برخی از استان ها به دلیل داشتن نمایندگان متحد و مقتدر، کار ۱۰ ساله را در یک سال انجام دادند.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون با بیان اینکه انتخابات مجلس مهم و سرنوشت ساز است، افزود: نماینده در مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تصمیم گیری ها و بسیار از موضوعات دارد. با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در دنیا داریم این مجلس تضمین کننده امنیت ما است. و بسیار اهمیت دارد.

موالی زاده اهواز بااشاره به اینکه انتخاب نمایندگان مجلس اثرگذاری بالایی در حوزه‌های مختلف زندگی مردم دارد، گفت: حضور پرشور در انتخابات، سبب ناامیدی و یأس دشمنان می‌شود.

وی در ادامه افزود: دشمن به پشتوانه مردمی از نظام نگاه می‌کند و به مشارکت مردم به ویژه راهپیمایی و انتخابات توجه دارد. خوشبختانه مردم با حضور باشکوه در روز ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید کردند.

فرماندار اهواز و رئیس مرکز حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون گفت: قانون انتخابات مجلس جدید است و امکان دارد برخی از افراد اطلاعی از برخی بندهای قانون نداشته باشند. همه داوطلبان باید از قوانین جدید انتخابات آگاهی کامل داشته باشند.توصیه بنده به داوطلبان مرور قوانین انتخابات است.

موالی زاده  به تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمان تبلیغات همه مراقبت کنیم و قانون را اجرا کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا