اجتماعیاخبار

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

دکتر حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در پیامی هفته نیروی انتظامی را به پرسنل خدوم این نیرو تبریک گفت

متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصتی است جهت تقدیر از دلیرمردان مجاهد، حافظان نظم، امنیت و آسایش جامعه که همواره با اقتدار، همدل و همراه با مردم شریف ایران تمام تلاش خود را در جهت آرامش، آگاهی بخشی ، سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به کار می برند.

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و یکی از والاترین و بزرگترین وظیفه این نیرو براساس سخنان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خداوند متعال، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، عمل به قانون و رعایت مقررات و موازین شرعی و اسلامی بدست می آید.

خدمت به مردم پشتوانه معنوی گرانمایه ای است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر هستند، امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشور های منطقه است.

اینجانب هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه در شهرستان خرمشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است که با توکل به خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و پیروز باشید.

 

 

محمد حیدری

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا