اخبارسیاسی

امام جمعه شوش: هدف از اهانت به پیامبر اسلام تضعیف مقدسات است

امام جمعه شوش گفت: هدف از اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و قرآن به بهانه آزادی بیان تضعیف مقدسات است.

به گزارش نخیلات به نقل از خبرگزاری ایرناحجت الاسلام مهدی علیزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام و حمایت رئیس جمهوری فرانسه از اهانت کنندگان اظهارداشت: شعارهای حمایت از حقوق بشر غربی‌ها گوش جهان را کر کرده است ولی اینگونه حقوق مسلم بیش از یک میلیارد نفر مسلمان جهان را با بهانه آزادی بیان نادیده می‌گیرند.
وی با بیان اینکه حیات ننگین صهیونیسم جهانی با احیای تمدن عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) متزلزل شد، گفت: صهیونیست‌ها برای فرار از نابودی سیاست شوم اسلام ستیزی را در پیش گرفته‌اند.

امام جمعه شوش اظهارداشت: بنا به فرمایش‌های مقام معظم رهبری اسراییل سعی درخاموش کردن احساسات دینی و کوچک کردن مقدسات اسلامی در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام دارد و برای رسیدن به این هدف از راه‌های مختلف به ساحت دین مبین اسلام، قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) توهین می‌کند.
وی افزود: حمایت رئیس جمهوری بی‌خرد فرانسه به بهانه آزادی بیان از توهین به ساحت قدسی رسول گرامی اسلام گناهی بزرگ و نابخشودنی است.
علیزاده گفت: به طور قطع حمایت‌کنندگان از این اقدامات که با نقاب آزادی بیان و مدرنیته به تأیید و تشجیع اهانت‌کنندگان پرداخته‌اند، پاسخ قاطع مسلمانان، آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان را خواهند دید.

وی افزود: این اهانت‌ها، اتحاد و انسجام روزافزون مسلمانان و بیداری آحاد جوامع اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت.

پافشاری رئیس جمهوری فرانسه بر مواضع اسلام‌ستیزانه‌اش و حمایت‌های او از انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) در یک نشریه فرانسوی، واکنش شدید مسلمانان را به دنبال داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا