اخبارعلمی و فرهنگی

نکونام: اسم و ستاره برایمان مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اسم و ستاره برایمان مهم نیست بلکه سعی می کنیم از بازیکنانی که زحمت می‌کشند و بهترین هستند استفاده کنیم.

به گزارش نخیلات به نقل از خبرگزاری ایرنا جواد نکونام دوشنبه شب درباره شرایط و آخرین تغییرات در لیست این تیم اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات با توجه به بودجه ای که داشتیم نفرات مدنظر را جذب کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای فصل جدید، نیاز به جذب چند بازیکن جدید داشتیم گفت: بر اساس اعلام سازمان لیگ می توانیم ۲۰ بازیکن در سطح بزرگسالان، چهار بازیکن زیر ۲۵ سال و بازیکنان ۲۳ سال و امید جذب کنیم.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه باید بازیکنانی که با اهداف تیم نزدیک هستند مانند عارف آغاسی،‌ صابر حردانی، میلاد بدرقه و سینا مریدی را حفظ کنیم زیرا آنها بیشتر به کار ما می‌آیند افزود: نمی‌گذاریم بازیکنی به راحتی از تیم جدا شود اما به دلیل محدودیت در ترکیب تیم، مجبور شدیم برخی نفرات را کنار بگذاریم.

وی با بیان اینکه شاید مجبور شویم یک یا ۲بازیکن دیگر تیم را هم کنار بگذاریم گفت: بازیکنان جدا شده از تیم اصلا ضعیف نیستند اما با توجه به پست‌هایی که داشتند در اولویت تیمی ما نبودند در حالی که بازیکنان باکیفیت و خوبی هستند.

نکونام شرایط نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بسیار پیچیده دانست و با بیان اینکه باشگاه‌ها و بازیکنان از این بابت ضربه می‌خورند افزود: اینکه نمی‌توانیم یک بازیکن را قرضی به تیم دیگر بدهیم و پس از اینکه رشد کرد به تیم خودمان برگردانیم، یک معضل است. در فوتبال دنیا بازیکن قرضی به تیم دیگر می‌رود و پس از پیشرفت به تیم خود بازمی‌گردد.

وی اظهار داشت: سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان را نگه داریم .هواداران نسبت به باشگاه و کادر فنی شناخت دارند و می‌دانند که ما بهترین تصمیم را می‌گیریم. بازیکنانی جذب می‌کنیم که تمام تمرکزشان روی موفقیت فولاد باشد.

سرمربی فولاد عنوان کرد: این قول را به هواداران می‌دهم که مثل پارسال، فصل فوق العاده‌ای داشته باشیم و آنها را خوشحال کنیم. ما یک راه طولانی در پیش داریم و دوست دارم هواداران این را بدانند که در هفته اول تا دهم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد بلکه در آخر فصل باید جایگاه مناسبی داشته باشیم که به آن افتخار کنیم.

وی گفت: ما در تمرین با ۳۰ تا ۳۵ بازیکن تمرین می‌کنیم و اغلب بازیکنان ما جوانانی هستند که زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال می باشند. در سال گذشته به دنبال نفراتی بودیم که خوب تمرین می کردند. خوشحالم مجتبی نجاریان به تیم ملی رسید همچنین انتظار داشتیم عارف آغاسی و فرشاد احمدزاده که فصل فوق العاده‌ای داشتند به تیم ملی راه پیدا کنند.

تیم فولاد خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم استقلال می رود. فولاد اکنون با یک امتیاز در جدول رده بندی قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا